Welcome to our lifes


.......Aly............ Ma .............Lil............... Do........

luni, 18 iulie 2011

Decizie luata. In rest...nimic interesant

          Avand in vedere ca nu am prea primit sustinere, renunt la acest stupid gand (cu "Nora pentru mama", pentru necunoscatori) Punct.


          In alta ordine de idei...cat poate fi de tare sa ii zici cuiva ca esti indragostita / indragostit si raspunsul sa fie: " :))..." (punctele nu au nicio legatura cu subiectul de aceea nu mai redau continuarea)??? Nu am fost de multe ori indragostita si de si mai putine ori am zis-o cu voce tare (sau prin mesaj in cazul de fata). Oricum, invatatura de minte sa tac de acum incolo...raspunsuri de genu iti cam taie chefu de orice in viata asta :)) Viata neinteresanta :))

   Imi cer scuze daca nu am fost asa clara in exprimare azi si imi cer scuze si pentru starea emo.


I'll be ok tomorow

7 comentarii:

  1. Aliiii:*:* hai lasa ca nu ne face pe noi un "ficior" :)) remember? Mister...banuiesc ca citesti postarea,simte-te si revino cu picioarele pe pamant,spune ce-ai de spus sau pleaca sau daca vrei hai sa ne certam putin:)))
    Cu respect,Ma:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) nu tre' sa se simta nimeni, ma si nici nu ne certam cu nimeni, anonim. hai sa ne ocupam de lucrurile frumoase si sa lasam prostiile ;). zi faina sa avem

    RăspundețiȘtergere
  3. si anonim sa aiba zi faina,ali?:)) el nu...numai noi,vrei asa?:D:D:D:D hai sa fim rele:D

    RăspundețiȘtergere
  4. ba da si el sa aiba :). hai sa nu facem unele persoane mai importante decat sunt. vrei ma? :*

    RăspundețiȘtergere
  5. maybe it just wasn't meant to be,sis:) iei toate lucrurile bune si faine din urma experientei si esti multumita ca ai facut tot ce a depins de tine ca lucrurile sa mearga:) luv!

    RăspundețiȘtergere
  6. De cel care ti-a pus ":))" erai/esti indrasgostita?

    RăspundețiȘtergere