Welcome to our lifes


.......Aly............ Ma .............Lil............... Do........

marți, 19 iulie 2011

Time freeze

Buna buna....daca tot am strans atatea comentarii cu postarea anterioara...credeti ca as putea opri timpul in loc? sau daca as vrea ca ziua sau noaptea nuntii sa dureze o vesnicie:))) as putea opri timpul?:P m-am gandit si la o solutie...
aici e ora 19:49....merg in Ungaria....fac o ora pe drum...cand ajung (datorita diferentei de fus orar) e si acolo ora 19:49....apoi merg in Londra sa zicem cu avionul...o ora....e tot 19:49...ce se intampla? opresc timpul in loc? :) As putea oare face asa inconjorul lumii si cand ajung in celalalt capat de lume sa fie tot ora 19:49? pfuai cat m-as lauda c-am strabatut globul intr-o secunda...oare cate comentarii as strange daca as incerca figura asta? sau...cine se ofera sa incerce?:D
Sa fiti cumiiiinti:*

17 comentarii:

  1. I'm in! Da platiti voi drumul si cazarea! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce cazare iti trebuie tie daca toata figura dureaza cateva secunde? nu poti sta treaza o oraaaaaaaaaaaaa fata?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am nevoie de cazare si punct. De ce? Nu vei afla niciodata. Am eu mersurile mele ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ruxi rux...tu vrei sa faci sudoku de bucurie cand ajungem?:)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar vii si tu cu mine? :-? Asa nu e fun... Promit sa ma stradui sa termin un sudoku de-ndata ce ajung! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. ma eu te iubesc, da etnobotanicele nu sunt o solutie...

    RăspundețiȘtergere
  7. :))))) atunci hai acasa si entertain me:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Nimeni nu are nicio explicatie?

    RăspundețiȘtergere
  9. Lo, pe ma o faceam asa, dar se pare ca se simt si altii:)))) ( glumita) :))) pupi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Lil....involuntar l-ai facut pe el, trust me:P

    RăspundețiȘtergere
  11. in cazul asta sper sa ai drepturi de autor:)))

    RăspundețiȘtergere
  12. deci... parcurgand globul in 24 de ore, cate o ora pentru fiecare fus orar, ramai in aceeasi pozitie fata de soare, dar globul pamantesc se invarte sub tine. Trec 24 de ore, doar ca tu nu stai pe Pamant sa te invarti de-odata cu el :).

    Ok, dar ce se intampla cu ceasul, e aceeasi ora...deci?

    Raspunsul e urmatorul: daca tu pleci la 19:49 in 20 martie, ajungi la 19:49 in 21 martie. Cand se face tranzitia asta? Cand treci din cel mai vestic punct al globului in cel mai esti. ( Din vestul Alaskai in estul peninsulei Kamceatka sau cum ii zice ).

    RăspundețiȘtergere
  13. Braaaaavooooo Lo cel istet:D:D:D:D gata gata te luam negresit in excursie:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu stiu daca l-ai putea "oprii" poate l-ai putea "opri".
    In rest geniala ideea.

    P.S.: Nu bag de vina, nu sunt critic, e doar un fix al meu.

    RăspundețiȘtergere
  15. greseala remediata. multumesc pt observatie

    RăspundețiȘtergere