Welcome to our lifes


.......Aly............ Ma .............Lil............... Do........

vineri, 29 iulie 2011

Update your mood!!!:)

           Hey...a trecut ceva vreme de cand nu am mai avut activitate intesa pe super bloggul nostru...cu toate ca nu sunt un mare fan al traducerilor in engleza asta e singura sintagma care mi-a venit in cap cand a venit vorba sa va informez urmatoarele chestiuni care explica cumva lipsa noastra de inspiratie, timp si altele...Poate ca genul asta de actualizari a starilor de spirit tin mai mult de Facebook, Twitter sau chiar a unei pagini de jurnal :)).           E vara dar parca nu se prea simte asta cand ne uitam pe geam in ultimele zile, nu?Cateodata chiar am impresia ca e inceput de toamna si am sentimentul ala straniu ca in cateva zile incepe scoala...desi a trecut ceva vreme de atunci.Asa...deci sa va pun la curent cu activitatile colegelor si prietetenelor mele dupa cum urmeaza:
MA...ea este bine sanatoasa si se bucura de o minivacanta undeva in tara, nu foarte departe de orasul natal alaturi de cateva colege de facultate care cu succes, spun eu, au promovat la statutul de prietene si ma bucur mult pentru asta pentru ca sunt niste fete excelente :)).Pe plan profesional si sentimental lucrurile nu s-au schimbat din cate stiu dar nu e panica :)), e o binemeritata vacanta pentru toate domeniile, nu?In rest toate bune si o asteptam cu interes acasa sa ne povesteasca cu detalii cele intamplate :*.
LIL...si ea e plecata din oras dar cu alte scopuri...la Bucuresti cu treaba si cu treaba serioasa nu-i vorba, dar va spun eu sincer ca ii e dor de Cluj si de noi toti...ea e implinita, spun eu, pe toate planurile dar sta mai prost cu timpul, timpul liber zic si gestionarea eficienta a acestuia :)).O asteptam cu drag sa ne bucuram macar de weekend impreuna, ca dupa sa se poata delecta intr-un binemeritat concediu, fiind singura care chiar are o slujba adevarata :)).
Noi (Do si Ali)...vorbesc la plural pentru ca ne leaga un foarte apropiat grad de rudenie :)) pe langa numeroase si diverse activitati comune...suntem pe o linie de plutire enervant de monotona, dar ne tine in priza bebica noastra plina de energie.Pe plan sentimental...am renuntat sa asteptam reactii si raspunsuri care intarzie sa vina, in rest tinem legatura cu prieteni vechi si chiar ne bucuram de prezente noi in peisaj.Profesional vorbind...da...avem perspective, dar toamna se numara bobocii, nu?
          Asteptam cu interes o sedinta nocturna la Mc sa ne "updatam" ultima saptamana si in rest va invit cu drag sa completati cu informatii utile legate viata voastra, idei, conceptii, etc. sa nu spuna cititorii nostrii fideli ca suntem in pana de idei sau ducem lipsa de inspiratie, da?! :))
Va pup! papa

7 comentarii:

  1. daca era sa scriu ceva pe blog azi, semana perfect cu postarea publicata de tine... :) deci, o las pe maine. have a great day you guys!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mainainte m-am intors si tin sa va informez ca ar fi bine sa va puneti toti bine pe langa Paula sa va duca acolo ca e minunata zona....si daca aveti si parte de companie de exceptie (cum suntem noi) e perfect. O saptamana a trecut foarte repede si imi pare rau ca nu am putut ramane acolo toata vacanta,cred ca tot nu ne-am fi plictisit...uhh..a fost minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Yeeeeeey!!! Am fost promovata! <:-P A fost awesome! Si la intrebarea "When was the last time you did something for the first time?" noi putem raspunde clar si raspicat "Joi!", nu Ma? ;)) Ah da! Sa nu uit... ne cerem scuze celor care nu au trecut de casting. Poate data viitoare vor reusi. Asta in caz ca se fac frumosi pana atunci. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lo, baietii frumosi care au trecut de casting nu ne-au putut onora cu prezenta din motive financiare sau din motive organizatorice. Eu imi ceream scuze de la cei care nu au trecut de casting. Trage tu concluziile! Te-am facut urat, sau nu? ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) cum se simte el tot timpul...Lo,obisnuieste-te cu ideea ca nu mai simtim nevoia sa fim subtile cu tine...totul e pe fata:P spor la teniissss

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, bine, sunt frumos....

    E cam nasol daca fetele nu sunt subtile, foarte rar se intampla asa ceva, nu am experienta necesara :(

    RăspundețiȘtergere