Welcome to our lifes


.......Aly............ Ma .............Lil............... Do........

luni, 15 august 2011

TO DO lists!!!

Intradevar ar trebui sa ne fie rusine pentru lipsa de inspiratie, timp, chef sau alti factori exteriori care ne impiedica sa postam pe blog...A trecut ceva vreme de la primele zile de entuziasm intens si ideile multe, bune sau nu, care ne zburdau prin capsoare gata gata sa fie puse "pe hartie" si impartasite voua...Atunci ne era sa nu plictisim "publicul" cu prea multe postari intr-o zi...acum de unele participante nu am mai auzit de muuulttt...Nu e vorba ca ne-am terminat ideile, cugetarile sau teoriile dar usor usor revenim in viata reala unde nu ai timp sa numeri fluturasii, sa ingheti timpul sau sa asculti ce spune Pinocchio...Aici fiecare isi cauta directia in viata...sau incearca cel putin, unele dintre noi intra cu succes si speranta in campul muncii, altele pline de optimism incep relatii ce promit multe...altele se bucura de concediu...si unele sunt mamici cu norma intreaga, toate incercand sa o faca cat mai bine. Facem eforturi mari sa ne sincronizam orarele si sa ne tinem la curent cu ce facem intre noi...poate de aici si activitatea scazuta pe blog. Poate ar fi o idee buna sa impunem o regula noua ca fiecare dintre noi sa posteze zilnic 5 fraze in care sa-si updateze starea zilnica...astfel si noi am stii...dar si restul cititorilor, right? sau poate ar deveni totusi prea personala treaba...desi ar satisface curiozitatea multora sunt convinsa :)).
Mai e foarte putin din "vacanta de vara", cum obisnuiam sa spunem in timpul scolii, cu toate ca acum nu reusim sa ne bucuram de ea ca pe vremuri si urmeaza evident...septembrie...Mie personal luna asta imi suna tot timpul a inceput de ceva...si imi vine sa-mi fac genul ala de liste ca de Revelion...stiti?de inceput de an cand ai o serie de obiective care iti propui sa le indeplinesti pe parcursul unui an...care in definitiv daca nu le notezi concret pe ceva prin primavara uiti complet de ele, asta daca nu sunt chiar serioase de genul: sa ma casatoresc, sa fac un copil, etc. Ei bine pe genul asta de lista sunt teluri putin mai realiste, mai usor si mai rapid de indeplinit...nu e vorba...ca si astea sunt marete, merita toata atentia dar timpul de realizare e mai scurt...cam asa...pana de revelion. Asa iesi si mai ieftin ;) nu mai consumi o foaie, doar tai ce ai reusit sa faci si adaugi obictivele noi, logic nu? Sa fie oare viata o nesfarsita lista de obiective, iar fericirea noastra sa depinda in parte de proportia in care reusim sa le indeplinim pe acestea? Nu cred, pentru ca viata e imprevizibila, tot timpul apar situatii neasteptate care iti dau peste cap lista, trebuie sa-ti reorganizezi prioritatile sau pur si simplu indeplinirea lor duce la si mai multe asteptari, pretentii si cerinte fata de propria persoana sau de cei din jur. Atunci hai sa incepem "to do" listurile noastre cu teluri inalte, dar in acelasi timp realizabile ca sa nu fim prea dezamagiti la final de an.
Va pup, va pup si astept cu interes "solidaritatea" colegelor mele :*.

17 comentarii:

  1. 1.Vreau sa am pana de revelion cel putin 3 salarii luate:))
    2.Vreau sa se rezolve problemele care nu-mi dau pace de vreo 2 luni!
    .....cam atat mi-a venit in minte pt moment...revin cu update-uri

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ma limitez la vreau sa fiu fericita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Sa treaca MA de perioada asta in care nu e cool
    2. Sa prind o lucrare beton
    3. Sa citesc in fiecare zi ceva nou pe acest blog

    RăspundețiȘtergere
  4. Lo, Do cred ca se refera doar la ele 4 :P Ce lucrare vrei sa prinzi? :)) In constructii? ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si daca nu se referea doar la ele 4, lista mea suna cam asa:

    1. Sa primesc primul salar si sa ma imbat din el (asta sunt sigura ca va fi cat de curand;));
    2. Sa imi cumpar tehnologie de ultima ora (tot din primul salar);
    3. Sa-mi gasesc un iubit cu bani care sa ma intretina :));
    4. Dupa ce il gasesc, sa imi dau demisia;
    5. Sa imi "renovez" tatuajul.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Rux, in automatica!

    Din primul salar trebuie sa ii imbeti si pe altii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si inca pe cati... Pffff :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi aduci cadou? Trebuie neaparat sa fie frumos si scump ;;)

    RăspundețiȘtergere
  9. nu-ti aduc ca prea esti materialista >:P

    Un subiect nou va rog!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu sunt materialista!!! Stiu doar ce si cat merit! :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Si oare ce trebuie sa faca o femeie ca sa merite sa fie intretinuta? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ia primul salar si povestim la o betie :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Andreea Marin..restul sunt detalii.

    RăspundețiȘtergere