Welcome to our lifes


.......Aly............ Ma .............Lil............... Do........

duminică, 19 iunie 2011

:)

foooarte tare...in mai putin de 12 ore de la publicarea primei (si singurei pana acu' 2 ore) postari aveam peste 100 vizualizari. mai mult, aseara ne-am intalnit cu cateva saluturi gen: "salut.care-i treaba cu blogu'?", "seruuus.da ce v-o apucat?" etc.
de ce l-am facut? de ce nu? inca un blog de pitzi? asa, si? oricum ideea de baza pe care tre' s-o prinda cei care au deja comentarii negative e ca treaba cu cititul blogului (in speta a acestui blog) e absolut optionala. noi l-am facut "just for fun" si atat. avem ceva nou de zis? probabil nimic din ce nu s-a zis pana acum, da' noi o zicem in felul nostru. sex and the city, desperate housewives, gossip girls, powerpuff girls...si asta e putin din ce o sa ne auda urechile in perioada urmatoare ;)). irelevant. noi mergem inainte :))
de fete ce sa mai zic? numai lucruri de bine (ar fi si culmea sa zic de rau de prietenele mele cele mai bune). cel mai bine o sa le cunoasteti din ce posteaza fiecare. sunt fete destepte si sunt convinsa ca o sa stie sa-si "etaleze" personalitatea si calitatile prin ceea ce o sa scrie. ca sa fiu in asentimentul lor scriu si eu doua randuri despre ce avem noi. avem zilnic sentimentul ca nu suntem singure. e tare cand se intampla ceva (de bine sau de rau) si stii ca trebuie sa trimiti cuiva mesaj sa-i "dai raportul" (eu la destinatar am de obicei trei persoane aici). mai aiurea e cand nu ai mesaje ;)). nici macar nu cred ca e nevoie sa spun multe despre prietenie...sunt convinsa ca oricine are macar un "best friend" stie exact despre ce vorbesc.
pfff...recunosc ca nu e una din zilele alea in care am inspiratie, dar promit ca de obicei sunt talentata la scris...si mai promit ca nu postez nimic in momentele de genu asta ca sa nu plictisesc pe nimeni. anyway...mi-am facut si eu "intrarea", de-acum...ce-a vrea Domnul :)).


Desire Makes Living Adventurous

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu