Welcome to our lifes


.......Aly............ Ma .............Lil............... Do........

sâmbătă, 18 iunie 2011

Salut...O sa fac eu onorurile si o sa incep prin a va spune cate putin despre mine,despre noi...:)
Suntem patru prietene din (spunem noi) cel mai frumos oras din Romania...si va las pe voi sa ghiciti care este acesta:)...Eu,Ma, am cunoscut-o pe Do in clasa a 5-a(adica acum foarte mult timp),iar din clasa a6-a suntem best friends....Aly e sora lui Do si a fost colega cu Lil si prietene foarte bune,eram doua-doua ca sa zic asa.. :) darrrrr in vara anului 2008 am organizat o super vacanta la mare si asa a inceput prietenia noastra,a celor 4 to go :D
Am trait multe impreuna si am avut experiente placute sau mai putin placute,momente de fericire sau de tristete...toate le-am trait impreuna si le-am trait la maxim...am trecut peste multe si toate aceste experiente ne-au unit si ne-au maturizat,ne-au schimbat si ne-au format....
E minunat sentimentul pe care-l ai cand te trezesti dimineata si stii ca ai cui sa zici ce ai visat,cuiva caruia sa-i pese si sa se amuze cu tine sau sa te linisteasca si sa-ti spuna o vorba buna...sa nu o dau in sentimentalisme acum,scurtez prin a spune public ca sunt mandra si nespus de recunoscatoare ca am prietene care ma iubesc si le iubesc si pe care ma pot baza oricand am nevoie si stiu ca-mi vor acorda totdeauna ajutorul fie ca-l voi cere,fie ca nu:)
Cam atat despre prietenie...acum s-o dam despre personalitati:)...Suntem 4 fete foaaaarte diferite ,insa consider ca ne completam reciproc si ne cunoastem intr'atat de bine incat uneori e destul o singura privire si stim exact ce vrea sa spuna cealalta...e f tare asa,mai ales in situatii in care trebuie sa fim subtile:)) ne place cel mai mult sa fim subtile la Kharma,asa-i Aly?:))
- Do e mamica grupului...(avem o fiica,o nepotica,o finuta de 1 an si 2 luni si e cea mai frumoasa,desteapta si iubita fetita de pe fata pamantului)...e matura,e amuzanta,ii place sa ajute pe toata lumea (proiectele tale,Do,remember?:)) ) si se simte cel mai bine dansand,si se vede asta garantat:D
- Aly e una din cele mai sufletiste persoane pe care le cunosc si ar face orice pt cei dragi,ii place sportul si...are cea mai buna memorie ever...aaa daaaaaaaaa ...si ii place sa stie tot si sa aiba totdeauna situatia sub control,organizeaza pana la cele mai nesemnificative detalii totul...asadar,daca aveti de organizat o nunta,un botez,o afacere,o vacanta sau orice altceva,apelati cu incredere la ea:)
- Lil e ambitioasa grupului si isi doreste ce e mai bun pt ea si cei dragi,de aceea nu se lasa niciodata batuta si isi da silinta si face ca lucrurile sa avanseze:D e calculata si totdeauna pune in balanta avantajele si dezavantajele si alege cea mai buna solutie
Pam pam...mai multe o sa vedeti daca o sa parcurgeti postarile noastre ce vor urma...
Va invitam sa va spuneti parerile si sa ne contraziceti daca e cazul,sa ne dati sfaturi sau sa va amuzati cu noi:D

Lets all have some fun and enjoy the life carousel:)

9 comentarii: