Welcome to our lifes


.......Aly............ Ma .............Lil............... Do........

duminică, 19 iunie 2011

Hey...primul pas a fost facut. O scurta introducere, prezentare, descriere sau cum vreti sa-i spuneti a fost facuta de buna mea prietena si colega Ma( multumim pentru cuvintele frumoase:*) acum puteti sa ne decoperiti voi pas cu pas in fiecare zi...Dar trebuie sa va spun cateva detalii si despre cea care a facut inaugurarea bloggului: o stiu de....o viata aprope ,dar e persoana langa care nu te poti plictisi, e prietena care iti spune intodeauna adevarul fara sa te menajeze in vreun fel, care te face sa razi in momente critice dar e rationala, cu picioarele pe pamant si iti da cele mai bune sfaturi ,te face sa nu te dai batut, sa mergi mai departe chiar si cand nu e totul roz....si categoric nu e persoana cu care vrei sa te contrazici vreodata:). Gata cu descrierile si laudatul!!! se presupune ca vorbim aici despre viata, prietenie, dragoste si intamplari cotidiene pe care ne-am saturat sa le dezbatem doar intre noi...mai trebuie sa afle cineva super teoriile noastre de viata, si parerile despre tot, toti si toate:)). Timpul ma preseaza....Alessia nu intelege ca " mami scrie acum pe blogg":)dar incearca sa-si omoare timpul cu jucariile imprastiate in toata casa, si mai stiga ocazional : "mami!!! mami!!!!!". Am spus gata cu descrierile, dar nu o sa ma pot abtine sa spun ca am cea mai frumosa si inteligenta fetita din lume:) .Sunt o mamica tanara, termin in cateva zile facultatea si la 22 de ani ma simt o femeie foarte implinita..nimic nu se compara cu bucuria de a avea un copil, chiar daca unii ar spune ca e mult prea devreme.....si nu, nu sunt casatorita, logodita si nici macar nu am o relatie serioasa...imi cresc fetita cu ajutorul lui Ali( sora mea) si a parintilor mei. E mai usor si mai frumos decat v-ati putea astepta, stiu ca eu probabil sunt un caz fericit si nu toate sunt la fel de norocoase ca mine, dar credeti-ma ca am luat cea mai buna decizie din viata mea. Cat despre tati, barbati in general e prea scurt acum timpul sa va impartasesc parerile mele:).
Bye, bye ...cineva trebuie sa pape si nu mai are rabdare:). Pe curand!!

3 comentarii:

  1. Ce matinala ai fost azi,mami:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Andrei Varu' :)19 iunie 2011 la 11:04

    parca ma uit la desperate housewives sau sex and the city :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce pofta s-o pupacesc pe bebica mi-ai facut:)) gazganiuta...abia astept sa o vad cum se balaceste azi:D:D

    RăspundețiȘtergere