Welcome to our lifes


.......Aly............ Ma .............Lil............... Do........

duminică, 19 iunie 2011

dilema...mare dilema:)

Stiti ceva?....eu chiar am o dilema....si anume:cand incepi sa cataloghezi un "coleg" ca fiind "prieten" cu tine?...in sensul ca...daca iesi mai des la cafele,la plimbari si alte circumstante similare,cu o colega...si te intreaba cineva cu cine esti,ii zici ca esti cu o prietena?:)sau cu o colega?:) si cam dupa cat timp de iesiri si povesti si experiente comune are "dreptul" sa se supere ca ai zis cuiva ca ai iesit cu o "colega" si nu cu o "prietena" ?:) Poate vi se pare tampita super dilema mea...dar...totusi...cand,cum? sau...raspunsul e vag si depinde de situatie si persoanele implicate?:) "Prieten" e promovarea statutului de "coleg"?:)....siiiiiiiiiiii....ca sa ajut in lamurirea unei prietene (vecinooooo,simte-te:))))  )...daca o consideri pe o fosta colega ca fiind prietena ta cea mai buna,ai voie sa te referi la ea cu:"fosta mea colega"?  Pffff ce complicat e cand esti atent la detalii de genul asta...ne gasim in orice motive sa ne complicam viata:) ooohhh well...prietenilor si colegilor si vecinilor si cunostintelor si rudelor..va salut fara sa fac diferenta intre "titulaturi":)) Noapte bunaaaa:*

10 comentarii:

  1. Daca e prietena adevarata nu se supara pentru chitibusuri dinastea.

    Din blogul asta imi dau seama cat va place voua fetelor sa complicati lucrurile :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu sa stii ca si eu mai aveam pblema asta.. Cred insa ca eternul "colega" cu referire la cineva care e deja prieten se datoreaza pur si simplu obsinuintei.. pt ca inainte sa devina prieten i-ai zis ani de zile coleg, e logic ca apoi sa iti vina greu sa schimbi..oricum nu ar trebui sa fie motiv de suparare:)

    RăspundețiȘtergere
  3. in privinta mea ai dubii? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. In privinta mea are, cu siguranta. Ca am cucerit-o, in ultima perioada, cu carisma mea :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si Ruxiiiiiiii....ca sa iti raspund si aici(sa vada lumea ca te-ai simtit si tu in postare)....daca o sa recunosti ca am fost aleasa de astre ca fiind cea mai carismatica,o sa iti accept cererea de prietenie:)))))))

    http://www.220.ro/blog/Da-I-Un-Like-Pe-Facebook/7oAvYiN3W3/

    RăspundețiȘtergere
  6. Recunosc ca tu ai fost aleasa de catre astrea ca fiind cea mai carismatica (deci putem fi prietene ;))... daaaaaaar, astrele nu prea au tinut cu noi (sau cel putin cu mine) in acea seara. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu zic sa nu mai dai vina pe astre ca nu stii tu sa recunosti adevaratele sentimente de iubire:)) cu el ramai,si gata!!!..obisnuieste-te cu ideea:))) si fa-i-o cunoscuta si lui curand,nu mai pierde vremea:P..draga mea prietena,Ruxandra Pasca:))

    RăspundețiȘtergere
  8. poate chiar sunt complicate sau poate doar ne place sa complicam lucrurile... dar cred nu e nici o suparare sa spui prieten unui coleg, in schimb sa spui coleg unui prieten (cu exceptia cazurilor in care e vb de obisnuinta), poate sa deranjeze...

    RăspundețiȘtergere